Son Paylaşılanlar

3.02.2019

Bugün Yüklenen Seriler ve Bölümler

Selam dostlar.
Siteye girenler bugün bir sürü seri açıldığını görecektir.
O yüzden en iyisi bir başlıkta toparlayayım bir şeyler dedim.

İlk olarak

Ikebukuro PR Anime denilen bir şey çevirdim. LİNK!  3 dakikalık bir anime. Yapımcısı Shaft. Görsel olarak hoşuma gittiği için çevirdim.

İkinci olarak

NGNL Zero filmi öncesinde gösterilen uyarı, bilgilendirme niteliğinde kısacık bir yapım çevirdim. LİNK!

Bu seriler bittiği için tamamlanan anime projeleri başlığı altında.
Ayrıca  Kakegurui serisinin picture dramalarını çevirdim.
1. ve 3. bölümü Japoncadan çevirmiştim. Sonra İngilizce alt yazı düştüğünü fark edince Türkçeden çevirdim o bölümü. Bu konuda bana yardımcı olan sevgili Aria'ya da buradan çok teşekkür ediyorum.

O serinin linki için: LİNK!

3 bölümlük kısacık bir seri.
Fena olmamış bence.



Ve asıl bugün yüklemek istediğim yapıma geliyoruz şimdi.

Mirai no Mirai.

Serinin konusu: 4 yaşındaki Kun, yeni doğan kız kardeşiyle tanıştığı zaman dünyası tepetaklak olur. Mirai isimli bu bebek kısa sürede ailedeki herkesin kalbini kazanır. Ailedeki herkesin bebek Mirai'ye özen göstermesiyle Kun'un içinde kıskançlık duyguları uyanır. Kun, bu duygular içerisindeyken evlerinin bahçesinde içlerinde gelecekten gelen Mirai'nin de olduğu çeşitli kişilerle tanışır. Bu kişilerden bazıları geçmişe, bazıları ise geleceğe aittir.

Bence gayet hoş bir film olmuş. Açılış ve kapanış şarkıları da güzel.

Kendi puanım 9/10. Umarım siz de izler ve beğenirsiniz.

O serinin linki için LİNK!

Videolar şu an yüklenme aşamasında. Birazdan gözükürler. Ne kadar sürer emin değilim.
Zaten Mirai no Mirai filmi için bir girdi daha girerim muhtemelen. Çok satır çevirmem gerekti sonuçta. :P

İyi seyirler.

Görüşmek üzere.